NE-RO-ZU-MÍ-ME! | 1. VOX a.s. – školení, kurzy, semináře

Tato webová stránka používá cookies

Ke zlepšení fungování webové stránky, personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti naší webové stránky využíváme soubory cookies. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy, jakož i s dalšími obchodními partnery. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Nutné (funkční) soubory cookies činí naši webovou stránku použitelnou umožněním základních funkcí, jako jsou navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Bez těchto souborů by naše webová stránka nemohla správně fungovat.

Název Účel Poskytovatel Platnost
ASP.NET_SessionId jedinečný identifikátor relace a je používán k ukládání dočasných dat relace uživatele (např. pro předvyplnění formulářů dříve zadanými daty od uživatele) www.vox.cz Session
sid jedinečný identifikátor relace a je používán k ukládání dočasných dat relace uživatele (např. pro předvyplnění formulářů dříve zadanými daty od uživatele) www.imedia.cz 29 dní
tempUUID jedinečný identifikátor relace a je používán k ukládání dočasných dat relace uživatele (např. pro předvyplnění formulářů dříve zadanými daty od uživatele) www.vox.cz Session
eucookiesbar ukládá informaci o souhlasech udělených z panelu; informace, že stránka používá cookies www.vox.cz 1 rok
Statistické soubory cookies nám ukazují, jak návštěvníci používají naše webové stránky. Tyto soubory sbírají a sdělují informace anonymně.

Název Účel Poskytovatel Platnost
_ga registruje jedinečné ID, které se používá ke generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web www.vox.cz 2 roky
_gat používá se službou Google Analytics k získání informace o rychlosti požadavku www.vox.cz Session
_gid registruje jedinečné ID, které se používá ke generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web www.vox.cz Session
_pk_id# shromažďuje anonymní statistiky o návštěvách uživatelů na webu, například počet návštěv, průměrný čas strávený na webu a stránky, které byly přečteny www.vox.cz 1 rok
_pk_ses# používá platformu Piwik Analytics pro sledování požadavků na stránky od návštěvníka během relace www.vox.cz Session
optimizelyBuckets Uloží nastavení pro experimenty s optimalizovanými uživatelskými zkušenostmi i pro varianty, které návštěvník získal. Tím je zajištěno, že návštěvník stejným způsobem změní stejnou variaci, a to i během několika návštěv. www.vox.cz 179 dní
optimizelyEndUserId Používá se k měření toho, jak vybraní uživatelé reagují na cílené změny obsahu a funkčnosti webových stránek, aby zjistili, jaká variace je nejúčinnější, pokud jde o konverzi uživatelů na zákazníky. www.vox.cz 179 dní
optimizelyPendingLogEvents Používá se společností Optimizely jako mezipaměť mezi akcemi uživatele mezi sledováním hovorů. www.vox.cz Session
optimizelySegments Používá se Optimizely k ukládání informací o publiku a dimenzích uživatele (např. Prohlížeč, kampaň, mobil, typ zdroje, vlastní dimenze). www.vox.cz 179 dní
Marketingové soubory cookies sledují návštěvníky napříč webovými stránkami za účelem zobrazení pro ně relevantních a potenciálně zajímavých reklam.

Název Účel Poskytovatel Platnost
fr Používá společnost Facebook k poskytování řady reklamních produktů, jako je nabízení cen v reálném čase od inzerentů třetích stran. www.facebook.com 3 měsíce
IDE Služba Google DoubleClick se používá k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamu jednoho z inzerentů s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. www.doubleclick.net 1 rok
optimizely_data$$first_session Používá se pro cílenou reklamu www.vox.cz Session
pagead/1p-user-list/1053404385 nespecifikováno www.google.com Session
r/collect Tento soubor cookie slouží k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje sledování v zařízeních a marketingových kanálech. www.doubleclick.net Session
retargeting nespecifikováno www.imedia.cz Session
test_cookie Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. www.doubleclick.net Session
tr nespecifikováno www.facebook.com Session
pxstats/piwik.php Používá se pro cílenou reklamu. www.ifirmy.cz Session
inco_session_temp_browser Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
incomaker_p Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
c##11e7be80-8735-d14e-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
c##11e7be80-8735-e42a-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
k##11e7be80-8735-d14e-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
k##11e7be80-8735-e42a-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
p##11e7be80-8735-d14e-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
p##11e7be80-8735-e42a-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
p##11e7be80-8736-ae47-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com Session
pc##11e7be80-8754-70f7-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com Session
pc##11e7be80-8754-874d-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
permId Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pk##11e7be80-8754-70f7-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pk##11e7be80-8754-874d-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pl##11e7be80-8735-d14e-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pl##11e7be80-8735-e42a-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pp##11e7be80-8754-70f7-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pp##11e7be80-8754-874d-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
_____tempSessionKey_____ Používá se pro cílenou reklamu. incomaker.com 3 roky

Totožnost správce: 1. VOX a.s., IČO: 27204987, se sídlem Praha 1, Senovážné náměstí 978/23, PSČ 110 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9706 ("správce" nebo "společnost").

Kontaktní údaje správce: (i) kontaktní adresa: Praha 1, Senovážné náměstí 978/23, PSČ 110 00, (ii) kontaktní e-mail: vox@vox-kurzy.cz, (iii) kontaktní telefon: 777 741 777.

Webová stránka správce 1. VOX a.s. používá cookies ke zlepšení fungování webové stránky, personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti webové stránky. Informace o Vašem způsobu užívání webové stránky společnosti sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy, jakož i s dalšími obchodními partnery. Naši obchodní partneři mohou tyto údaje zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim předtím poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Webová stránka správce 1. VOX a.s. zpracovává následující kategorie osobních údajů: údaje o užívání stránek, údaje o zařízení (identifikace zařízení, IP adresa, MAC adresa, údaje o operačním systému a nastavení zařízení), log (např. údaje o vyhledávání na webových stránkách, údaje o době používání stránek, informace uložené v cookies), resp. další údaje (údaje o užívání stránek).

Bez Vašeho souhlasu správce 1. VOX a.s. zpracovává osobní údaje v rozsahu statistických a/nebo nutných (funkčních) cookies na základě právních důvodů (i) splnění smlouvy, (ii) oprávněný zájem správce (doba uložení osobních údajů: po dobu 12 měsíců).

S Vaším souhlasem správce 1. VOX a.s. zpracovává osobní údaje v rozsahu marketingových cookies na základě právního důvodu: souhlas udělený subjektem údajů (doba uložení osobních údajů: osobní údaje na základě souhlasu jsou zpracovány po dobu 3 let).

K automatizovanému rozhodování vč. profilování dochází při zpracování osobních údajů u vybraných typů cookies (zejména marketingové cookies). Automatizované rozhodování, a to zejména profilování, bude prováděno zejména formou (postupem) logických a/nebo algoritmických operací, kdy náš systém dle Vašeho využívání produktů, služeb a webových stránek společnosti, případně Vašeho chování a Vašich osobních preferencí, umožní, aby Vám byly zasílány pro Vás relevantní personalizované nabídky obchodu, služeb a produktů naší společnosti, o nichž se domníváme, že budou pro Vás zajímavé. Významem automatizovaného rozhodování, a to zejména profilování, tak je, že nám umožní zasílat Vám personalizované nabídky obchodu, služeb a produktů naší společnosti, které by Vás mohly zajímat. V této souvislosti věříme, že se nám pomocí personalizovaných nabídek obchodu, služeb a produktů společnosti podaří obracet se na Vás s nabídkami, které Vás budou oslovovat a shledáte tyto zajímavými. Důsledkem automatizovaného rozhodování, a to zejména profilování, bude postup, kdy od nás v rámci personalizovaných nabídek budete dostávat pro Vás relevantní obchodní sdělení, neboť našim cílem je zasílat Vám takové personalizované nabídky obchodu, produktů a služeb naší společnosti, které pro Vás budou zajímavé.

Některé soubory cookies jsou umístěny službami třetích osob, které se objevují na naší webové stránce.

Společnost je oprávněna ukládat nutné (funkční) a statistické cookies na Vašem zařízení automaticky. Ostatní typy souborů cookies používáme s Vaším souhlasem. Váš souhlas je udělen prostřednictvím nastavení Vašeho prohlížeče.

Ve svém prohlížeči můžete nastavit blokování souborů cookies (odvolání souhlasu prostřednictvím nastavení Vašeho prohlížeče). Máte právo kdykoli souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat. Odvoláním souhlasu není dotčeno zpracování Vašich osobních údajů před jeho odvoláním. V důsledku zakázání (blokování) souborů cookies nemusí webové stránky společnosti fungovat dle Vašich představ. Některé z prohlížečů však zákaz (blokování) souborů cookies nemusí umožňovat.

Naše stránky pracují s následujícími cookies:

  • Nunté (funkční): funkční soubory cookies činí naši webovou stránku použitelnou umožněním základních funkcí, jako jsou navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Bez těchto souborů by naše webová stránka nemohla správně fungovat;
  • Statistické: statistické soubory cookies nám ukazují, jak návštěvníci používají naše webové stránky. Tyto soubory sbírají a sdělují informace anonymně;
  • Marketingové: marketingové soubory cookies sledují návštěvníky napříč webovými stránkami za účelem zobrazení pro ně relevantních a potenciálně zajímavých reklam.

Předávání osobních údajů do třetích zemí: V rámci uvedeného zpracování mohou být Vaše osobní údaje předávány do tzv. třetích zemí. Ve vztahu ke zpracování osobních údajů ve třetích zemích může docházet k předávání na území, které bylo určeno Evropskou komisí jako území zajišťující odpovídající úroveň ochrany podle platných právních předpisů o ochraně osobních údajů, případně je aplikováno předávání osobních údajů založené na vhodných zárukách, a to zejména uzavírání standardních smluvních doložek o ochraně údajů či aplikace zásad systému "Privacy Shield" při předávání osobních údajů do USA, resp. jiných záruk/opatření pro předávání osobních údajů do USA.

Příjemce, kategorie příjemců: Vaše osobní údaje mohou být předány zejména následujícím kategoriím příjemců:

  • orgány veřejné moci a další subjekty (třetí osoby), jimž má správce povinnost Vaše osobní údaje sdělit, resp. které jsou oprávněny Vaše osobní údaje od správce požadovat (např. správce daně, celní správa, soudy, orgány činné v trestním řízení atd.);
  • třetí osoby, s nimiž má správce uzavřenou písemnou smlouvu o zpracování osobních údajů, tj. zpracovatelé (např. poskytovatelé IT služeb atd.);
  • obchodní partneři správce, zejm. poskytovatelé jednotlivých uvedených cookies (reklamní, analytické, marketingové služby apod.)

Více informací o zpracování osobních údajů naleznete v poučení o zpracování osobních údajů na https://www.vox.cz/osobni-udaje.html.

NE-RO-ZU-MÍ-ME!



Pokud se někoho zeptáte, jestli je spokojenost zaměstnanců důležitá a zda má smysl se o ni zajímat, dostane se vám většinou celé plejády odpovědí, které se vesměs dají shrnout dvouslovným výrazem ANO, ALE… Proč ano, ale? Přiznejme si, že čisté NE zní tak trochu politicky nekorektně a čisté ANO je zase populistické a ekonomicky není příliš prozíravé. Nejvhodnější je tedy varianta s malým či velkým ALE, za kterým se skrývá manévrovací prostor.

Taková věta pak obvykle končívá:
… ale nemá smysl ji měřit dotazníky spokojenosti, protože to může nadělat víc škody než užitku
.… ale chleba si za ni nekoupíš, takže na prvním místě je spokojenost klientů a shareholderů
.… ale daleko důležitější je měřit motivaci, angažovanost, loajalitu nebo zdraví firemní kultury – protože ty více souvisí s výkonností.

Zkrátka se vždy nakonec ukáže, že důležitější je něco jiného, někdo jiný nebo je lepší měřit něco jiného, či dokonce dělat něco jiného… Případně jsou prostě obecně důležitější jiné věci, a i  kdyby ne, tak klienti mají stejně přednost. Věřím, že důvod, proč tomu tak je, vzniká do značné míry nepochopením, k čemu vlastně průzkum spokojenosti slouží a co je jeho podstatou. Stejně jako si někteří pletou loajalitu se slepou vírou ve firemní vizi a motivaci s něčím, co každý schopný manažer tahá z podřízených jak kouzelník králíky z klobouku, tak si jiní pletou průzkum spokojenosti se strojem na štěstí, závazným referendem či hlasováním o důvěře vládě. Přičítají mu na vrub svá nenaplněná očekávání, projektují do něj své obavy… A mnohdy ho považují za ztrátu času, díru na peníze a ve své podstatě za neužitečnou, ba dokonce nebezpečnou záležitost.

Rád bych se v tomto článku pokusil na třech nejčastěji zmiňovaných výtkách vysvětlit, proč odpověď ANO nemusí být jen odpovědí manažerů „pravdoláskařů”, businessově naivních HRistů či kon-zultantů dodavatelských firem, jež produkty na měření spokojenosti nabízejí.

1. Spokojenost nemá smysl měřit, protože:

se nelze zavděčit všem, zaměstnanci budou vždy s něčím nespokojení, navíc spokojenost ještě neznamená výkonnost a takový dotazník dokáže ve finále víc uškodit než pomoci.

V užším smyslu slova je průzkum spokojenosti jen dotazník, tedy nástroj na měření. Sám o sobě negeneruje spokojenost ani nespokojenost, jeho posláním je sbírat informace. Nástroj na měření tedy můžete obvinit z toho, že neměří spolehlivě, neměří to, co má měřit, anebo že to, co měří, je k ničemu – ale to je asi tak vše. Ostatní je už o lidech, kteří s ním pracují.

Pominu-li pro tuto chvíli spolehlivost a kvalitu těchto dotazníků, neboť to by bylo na samostatný článek, otázkou zůstává, jestli to, co měří, má nějaký smysl. A skutečně, nápad hromadně měřit štěstí pomocí aritmetických průměrů se může jevit minimálně jako pochybný. Nejenže každého dělá spokojeným něco jiného – a i to se pravidelně mění, ale ukazuje se, že lidé obvykle ani sami nedokážou přesně odhadnout, co jim tu spokojenost skutečně přináší. V nedávném průzkumu spokojenosti se zaměstnáním se na reprezentativním vzorku pracující populace ČR (Jobsindex, N = 1 000) ukázalo, že respondenti jako důležité pro svoji spokojenost označují ty položky, které však ve finále jen velmi slabě korelují s jejich celkovou spokojeností. A naopak zcela opomíjejí některé položky, jež korelují velmi silně. To v překladu znamená, že se cítí celkově spokojení/nespokojení bez ohledu na to, jak odpovídali v položce, která je podle jejich soudu pro jejich pocit spokojenosti klíčová. Honba za absolutní spokojenosti je marná u jednotlivce, natož u skupiny. Je známo, že lidé si doká-ží snadno přivodit nespokojenost i bez cizí pomoci a nezávisle na tom, jaká je realita. Často jde například o přehnaná očekávání či negativní předjímání toho, co se stane (tzv. Golemův efekt).


Průzkum spokojenosti je zpětná vazba. Nic víc, nic míň!

Zdá se tedy, že kosa uhodila na kámen a spoléhat se na spokojenost jako důležitý ukazatel se skutečně nevyplácí. Jenže přesně v tomhle momentě vzniká asi nejzásadnější nedorozumění, které je s průzkumy spokojenosti spojeno. Neznám samozřejmě ambice všech firem, které měření spoko-jenosti zaměstnanců nabízejí. Ale přestože k tomu dotazník svým názvem vyloženě svádí, jeho primárním smyslem není zvýšit spokojenost zaměstnanců, nýbrž získat kvalitní strukturovanou anonymní zpětnou vazbu na fungování organizace, a tím jí pomoci být efektivnější a úspěšnější. Průzkum spokojenosti tedy ve finále není nic víc a nic míň než zpětná vazba, která získává svá data otázkami na spokojenost s různými aspekty pracovního života zaměstnance. A díky tomu konec konců dostala i svůj název. A okud souhlasíme s názorem, že kvalitní zpětná vazba je klíčová pro rozvoj každého jednotlivce, měli bychom o průzkumu spokojenosti uvažovat podobně a stejným způsobem pracovat s jeho výsledky i na celofiremní úrovni.

Zpětná vazba nám zprostředkovává mnoho informací o našich silných i rozvojových stránkách, o našem chování, stylu komunikace atd. A ano, v podstatě i o člověku, který nám ji dává. Jejím primárním cílem není zvyšovat spokojenost hodnotitele, ale rozvíjet hodnoceného. Stejně tak není cílem hodnoceného nekriticky vyhovět všemu, co se ze zpětné vazby dozví. Doporučení totiž mohou být protichůdná, často s nimi nesouhlasíme anebo zkrátka nehodláme nic změnit, protože věříme, že to děláme správně. Je však vždy lepší tyto informace znát, neboť si tím zvyšujeme naše šance správně se rozhodovat.

A s organizacemi je to podobné. Názory, dobré rady a doporučení může mít (a v Čechách si obvykle zvykne mít) každý zaměstnanec, ale zodpovědnost za celkový chod firmy a její výsledky nese jen hrstka lidí. Je tedy logicky v rukou managementu, zdali a jak s výsledky průzkumu naloží. Nicméně pokud chtějí, aby jim zaměstnanci dali konstruktivní zpětnou vazbu i příště, měli by na ni adekvátně reagovat a neignorovat ji. To znamená, že i v případě, kdy s určitými aspekty nespokojenosti vedení společnosti nic dělat nemůže nebo nechce, je to minimálně dobrý podnět k tomu, aby o těchto věcech začali se zaměstnanci lépe a otevřeněji komunikovat. Mnohdy se totiž za takovou nespojeností skrývá jen nedostatek informací, neznalost firemní vize a strategie.


2. A není lepší měřit raději něco jiného?

Angažovanost, loajalitu, zdraví firemní kultury – tedy věci, u kterých se předpokládá přímější vztah k výkonnosti firmy?

Ptát se na spokojenost vs. angažovanost vs. loajalitu je jako zajímat se o to, co si o mně lidé myslí vs. jak se ke mě chovají vs jaký ke mně mají vztah. Jsou to tři různé druhy informací, obvykle vzájemně provázané, nicméně ani jedna nenahrazuje druhou a už vůbec mezi nimi nemusí být lineární vztah. Je zjevné, že způsob, jakým se ke mně lidé chovají, bude mít větší přímý dopad na to, jak se budu aktuálně cítit. Nicméně spoléhat se jen na tyto vnější projevy a neptat se PROČ, může být stejně pošetilé, jako považovat každého člověka v obleku, který se na nás mile usmívá za někoho, komu můžeme bez obav svěřit své úspory… Nebo si myslet, že můžeme mít dlouhodobě angažované zaměstnance, aniž bychom se kdy zajímali o jejich názory a zpětnou vazbu.

Rovněž je zajímavé si všimnout, že skutečné rozdíly mezi odlišně nazvanými analýzami nebývají ve výsledku zdaleka tak dramatické, jak by jejich název napovídal. Největší inovací totiž často bývá právě jejich označení, které je více sexy než to předchozí… V současné době je populární měřit angažovanost (která v tomto ohledu předběhla dosavadní motivaci), do módy se dostává výraz well being a je jen otázkou cca dvou let, co bude tzv. in příště. Již dnes jsou běžnou součástí průzkumů spokojenosti (ať už je nazýváme jakkoliv) otázky na loajalitu, angažovanost či firemní kulturu, a v konečném důsledku je tedy mnohem důležitější, jak se s těmito informacemi dále pracuje, než jak se co jmenuje.


3. Průzkumy spokojenosti u nás ve firmě nikdy k ničemu dobrému nevedly a ve finále nic nezměnily.

Pokud přijmeme myšlenku předchozích odstavců, totiž že průzkum spokojenosti je ve své podstatě dotazník, jehož cílem je shromáždit zpětnou vazbu na zaměstnavatele od jeho vlastních zaměstnanců (a nemá tedy zvyšovat interní spokojenost, ale pomoci firmě být efektivnější a celkově výkonnější) a zároveň věříme, že zpětná vazba má v tomto procesu své nezanedbatelné místo jak z pohledu firmy, tak jednotlivce (pokud s ní dotyčný správně pracuje), mohli bychom tento poslední odstavec a tuto předlouhou větu klidně přeskočit, protože vše podstatné již zaznělo.

Nicméně vzhledem k tomu, že tento argument poměrně často skutečně slýchávám, neodpustím si jednu závěrečnou poznámku, která ani zdaleka nevystihuje jen práci se zpětnou vazbou v podobě průzkumu spokojenosti. Pokud tento argument zazní od řadových zaměstnanců, je to vlastně velmi smutná zpráva pro ně i pro firmu. Jestliže ho však vysloví zástupci managementu, připomene mi to naopak jeden starý vtip. Je o cizinci, který se trpělivě snaží v pěti světových jazycích zeptat dvou pražských policistů, jak se dostane na Staroměstské náměstí. Policisté na každý jeho pokus stejně trpělivě a s precizní výslovností v pěti slabikách odpovídají: NE-RO-ZU-MÍ-ME! Když to cizinec po několika dalších pokusech vzdá a odchází, první policajt říká druhému: „Tak to vidíš – kolik ten mamlas uměl jazyků, a stejně mu to bylo … platné.“

27. 1. 2020 | Autor: Filip Lepier

 

__________________

 

Filip Lepier
lektor, konzultant, kouč

__________________

Kurzy autora:

Kritické myšlení a rozhodování aneb rozhodovací manuál

12. 2. 2020

Komunikační MMA umění
26. 2. 2020

Úvod do neštěstí aneb jak na opravdovou sebemotivaci
12. 3. 2020

Time management pro chronické prokrastinátory
19. 3. 2020

__________________

O autorovi:

HR konzultant a kouč působící v oblasti výběru a rozvoje lidských zdrojů. Začínal v roce 2000 ve výběru zaměstnanců v oblasti telekomunikací a posléze se začal zajímat i o oblast rozvoje. V roce 2007 začal pracovat pro významnou konzultantskou společnost a od této doby se intenzivně věnuje zejména rozvoji managementu velkých nadnárodních firem, poradenství v oblasti nastavování vnitrofiremních procesů zaměřených na zvyšování motivace zaměstnanců. Mnoho let pracoval na manažerské pozici a od roku 2012 zastával pozici výkonného ředitele v nadnárodní konzultantské společnosti. V roce 2014 se stal partnerem a  spolumajitelem československé konzultantské společnosti McGuffin s.r.o. Má bohaté zkušenosti jako lektor, kouč a mentor a specializuje se na témata zvyšování výkonnosti zaměstnanců a jejich motivaci, zejména pomocí zavádění vnitrofiremních rozvojových a hodnotících procesů, včetně výzkumu a vývoje inovativních metod a on-line nástrojů v oblasti HR.

 


 

 

 

 
Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.