Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci | 1. VOX a.s. – školení, kurzy, semináře

Tato webová stránka používá cookies

Ke zlepšení fungování webové stránky, personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti naší webové stránky využíváme soubory cookies. Informace o tom, jak náš web používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy, jakož i s dalšími obchodními partnery. Partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Nutné (funkční) soubory cookies činí naši webovou stránku použitelnou umožněním základních funkcí, jako jsou navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Bez těchto souborů by naše webová stránka nemohla správně fungovat.

Název Účel Poskytovatel Platnost
ASP.NET_SessionId jedinečný identifikátor relace a je používán k ukládání dočasných dat relace uživatele (např. pro předvyplnění formulářů dříve zadanými daty od uživatele) www.vox.cz Session
sid jedinečný identifikátor relace a je používán k ukládání dočasných dat relace uživatele (např. pro předvyplnění formulářů dříve zadanými daty od uživatele) www.imedia.cz 29 dní
tempUUID jedinečný identifikátor relace a je používán k ukládání dočasných dat relace uživatele (např. pro předvyplnění formulářů dříve zadanými daty od uživatele) www.vox.cz Session
eucookiesbar ukládá informaci o souhlasech udělených z panelu; informace, že stránka používá cookies www.vox.cz 1 rok
Statistické soubory cookies nám ukazují, jak návštěvníci používají naše webové stránky. Tyto soubory sbírají a sdělují informace anonymně.

Název Účel Poskytovatel Platnost
_ga registruje jedinečné ID, které se používá ke generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web www.vox.cz 2 roky
_gat používá se službou Google Analytics k získání informace o rychlosti požadavku www.vox.cz Session
_gid registruje jedinečné ID, které se používá ke generování statistických údajů o tom, jak návštěvník používá web www.vox.cz Session
_pk_id# shromažďuje anonymní statistiky o návštěvách uživatelů na webu, například počet návštěv, průměrný čas strávený na webu a stránky, které byly přečteny www.vox.cz 1 rok
_pk_ses# používá platformu Piwik Analytics pro sledování požadavků na stránky od návštěvníka během relace www.vox.cz Session
optimizelyBuckets Uloží nastavení pro experimenty s optimalizovanými uživatelskými zkušenostmi i pro varianty, které návštěvník získal. Tím je zajištěno, že návštěvník stejným způsobem změní stejnou variaci, a to i během několika návštěv. www.vox.cz 179 dní
optimizelyEndUserId Používá se k měření toho, jak vybraní uživatelé reagují na cílené změny obsahu a funkčnosti webových stránek, aby zjistili, jaká variace je nejúčinnější, pokud jde o konverzi uživatelů na zákazníky. www.vox.cz 179 dní
optimizelyPendingLogEvents Používá se společností Optimizely jako mezipaměť mezi akcemi uživatele mezi sledováním hovorů. www.vox.cz Session
optimizelySegments Používá se Optimizely k ukládání informací o publiku a dimenzích uživatele (např. Prohlížeč, kampaň, mobil, typ zdroje, vlastní dimenze). www.vox.cz 179 dní
Marketingové soubory cookies sledují návštěvníky napříč webovými stránkami za účelem zobrazení pro ně relevantních a potenciálně zajímavých reklam.

Název Účel Poskytovatel Platnost
fr Používá společnost Facebook k poskytování řady reklamních produktů, jako je nabízení cen v reálném čase od inzerentů třetích stran. www.facebook.com 3 měsíce
IDE Služba Google DoubleClick se používá k registraci a hlášení akcí uživatelů webu po zobrazení nebo kliknutí na reklamu jednoho z inzerentů s cílem měřit účinnost reklamy a prezentovat cílené reklamy uživateli. www.doubleclick.net 1 rok
optimizely_data$$first_session Používá se pro cílenou reklamu www.vox.cz Session
pagead/1p-user-list/1053404385 nespecifikováno www.google.com Session
r/collect Tento soubor cookie slouží k odesílání dat do Google Analytics o zařízení a chování návštěvníka. Sleduje sledování v zařízeních a marketingových kanálech. www.doubleclick.net Session
retargeting nespecifikováno www.imedia.cz Session
test_cookie Používá se k ověření, zda prohlížeč uživatele podporuje cookies. www.doubleclick.net Session
tr nespecifikováno www.facebook.com Session
pxstats/piwik.php Používá se pro cílenou reklamu. www.ifirmy.cz Session
inco_session_temp_browser Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
incomaker_p Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
c##11e7be80-8735-d14e-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
c##11e7be80-8735-e42a-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
k##11e7be80-8735-d14e-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
k##11e7be80-8735-e42a-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
p##11e7be80-8735-d14e-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
p##11e7be80-8735-e42a-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
p##11e7be80-8736-ae47-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com Session
pc##11e7be80-8754-70f7-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com Session
pc##11e7be80-8754-874d-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
permId Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pk##11e7be80-8754-70f7-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pk##11e7be80-8754-874d-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pl##11e7be80-8735-d14e-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pl##11e7be80-8735-e42a-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pp##11e7be80-8754-70f7-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
pp##11e7be80-8754-874d-b8ed-525400f11789 Používá se pro cílenou reklamu. my.incomaker.com 68 dní
_____tempSessionKey_____ Používá se pro cílenou reklamu. incomaker.com 3 roky

Totožnost správce: 1. VOX a.s., IČO: 27204987, se sídlem Praha 1, Senovážné náměstí 978/23, PSČ 110 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 9706 ("správce" nebo "společnost").

Kontaktní údaje správce: (i) kontaktní adresa: Praha 1, Senovážné náměstí 978/23, PSČ 110 00, (ii) kontaktní e-mail: vox@vox-kurzy.cz, (iii) kontaktní telefon: 777 741 777.

Webová stránka správce 1. VOX a.s. používá cookies ke zlepšení fungování webové stránky, personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze návštěvnosti webové stránky. Informace o Vašem způsobu užívání webové stránky společnosti sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy, jakož i s dalšími obchodními partnery. Naši obchodní partneři mohou tyto údaje zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim předtím poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby.

Webová stránka správce 1. VOX a.s. zpracovává následující kategorie osobních údajů: údaje o užívání stránek, údaje o zařízení (identifikace zařízení, IP adresa, MAC adresa, údaje o operačním systému a nastavení zařízení), log (např. údaje o vyhledávání na webových stránkách, údaje o době používání stránek, informace uložené v cookies), resp. další údaje (údaje o užívání stránek).

Bez Vašeho souhlasu správce 1. VOX a.s. zpracovává osobní údaje v rozsahu statistických a/nebo nutných (funkčních) cookies na základě právních důvodů (i) splnění smlouvy, (ii) oprávněný zájem správce (doba uložení osobních údajů: po dobu 12 měsíců).

S Vaším souhlasem správce 1. VOX a.s. zpracovává osobní údaje v rozsahu marketingových cookies na základě právního důvodu: souhlas udělený subjektem údajů (doba uložení osobních údajů: osobní údaje na základě souhlasu jsou zpracovány po dobu 3 let).

K automatizovanému rozhodování vč. profilování dochází při zpracování osobních údajů u vybraných typů cookies (zejména marketingové cookies). Automatizované rozhodování, a to zejména profilování, bude prováděno zejména formou (postupem) logických a/nebo algoritmických operací, kdy náš systém dle Vašeho využívání produktů, služeb a webových stránek společnosti, případně Vašeho chování a Vašich osobních preferencí, umožní, aby Vám byly zasílány pro Vás relevantní personalizované nabídky obchodu, služeb a produktů naší společnosti, o nichž se domníváme, že budou pro Vás zajímavé. Významem automatizovaného rozhodování, a to zejména profilování, tak je, že nám umožní zasílat Vám personalizované nabídky obchodu, služeb a produktů naší společnosti, které by Vás mohly zajímat. V této souvislosti věříme, že se nám pomocí personalizovaných nabídek obchodu, služeb a produktů společnosti podaří obracet se na Vás s nabídkami, které Vás budou oslovovat a shledáte tyto zajímavými. Důsledkem automatizovaného rozhodování, a to zejména profilování, bude postup, kdy od nás v rámci personalizovaných nabídek budete dostávat pro Vás relevantní obchodní sdělení, neboť našim cílem je zasílat Vám takové personalizované nabídky obchodu, produktů a služeb naší společnosti, které pro Vás budou zajímavé.

Některé soubory cookies jsou umístěny službami třetích osob, které se objevují na naší webové stránce.

Společnost je oprávněna ukládat nutné (funkční) a statistické cookies na Vašem zařízení automaticky. Ostatní typy souborů cookies používáme s Vaším souhlasem. Váš souhlas je udělen prostřednictvím nastavení Vašeho prohlížeče.

Ve svém prohlížeči můžete nastavit blokování souborů cookies (odvolání souhlasu prostřednictvím nastavení Vašeho prohlížeče). Máte právo kdykoli souhlas se zpracováním osobních údajů odvolat. Odvoláním souhlasu není dotčeno zpracování Vašich osobních údajů před jeho odvoláním. V důsledku zakázání (blokování) souborů cookies nemusí webové stránky společnosti fungovat dle Vašich představ. Některé z prohlížečů však zákaz (blokování) souborů cookies nemusí umožňovat.

Naše stránky pracují s následujícími cookies:

  • Nunté (funkční): funkční soubory cookies činí naši webovou stránku použitelnou umožněním základních funkcí, jako jsou navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Bez těchto souborů by naše webová stránka nemohla správně fungovat;
  • Statistické: statistické soubory cookies nám ukazují, jak návštěvníci používají naše webové stránky. Tyto soubory sbírají a sdělují informace anonymně;
  • Marketingové: marketingové soubory cookies sledují návštěvníky napříč webovými stránkami za účelem zobrazení pro ně relevantních a potenciálně zajímavých reklam.

Předávání osobních údajů do třetích zemí: V rámci uvedeného zpracování mohou být Vaše osobní údaje předávány do tzv. třetích zemí. Ve vztahu ke zpracování osobních údajů ve třetích zemích může docházet k předávání na území, které bylo určeno Evropskou komisí jako území zajišťující odpovídající úroveň ochrany podle platných právních předpisů o ochraně osobních údajů, případně je aplikováno předávání osobních údajů založené na vhodných zárukách, a to zejména uzavírání standardních smluvních doložek o ochraně údajů či aplikace zásad systému "Privacy Shield" při předávání osobních údajů do USA, resp. jiných záruk/opatření pro předávání osobních údajů do USA.

Příjemce, kategorie příjemců: Vaše osobní údaje mohou být předány zejména následujícím kategoriím příjemců:

  • orgány veřejné moci a další subjekty (třetí osoby), jimž má správce povinnost Vaše osobní údaje sdělit, resp. které jsou oprávněny Vaše osobní údaje od správce požadovat (např. správce daně, celní správa, soudy, orgány činné v trestním řízení atd.);
  • třetí osoby, s nimiž má správce uzavřenou písemnou smlouvu o zpracování osobních údajů, tj. zpracovatelé (např. poskytovatelé IT služeb atd.);
  • obchodní partneři správce, zejm. poskytovatelé jednotlivých uvedených cookies (reklamní, analytické, marketingové služby apod.)

Více informací o zpracování osobních údajů naleznete v poučení o zpracování osobních údajů na https://www.vox.cz/osobni-udaje.html.

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání. Jak tedy získat zákazníka, pokud je naše nabídka velmi podobná konkurenci? Odpovědí je lidský přístup.

Proč nezapomínat na stálé zákazníky

Ať se nám to líbí nebo ne, podle statistik je pro 70 % zákazníků důležitější přívětivý zákaznický servis než cena. Pokud si zákazník vytvoří k naší společnosti, službám nebo výrobkům pozitivní vztah, je pak podstatně menší pravděpodobnost, že se nechá zlákat nižší cenou nebo vyšší kvalitou od někoho jiného. Jednu věc totiž konkurence přebít nemůže: loajalitu zákazníka vůči nám. Spokojený zákazník nám jednak zůstává věrný a za druhé o své příjemné zkušenosti s naší firmou spontánně referuje dalším lidem.

Přátelský zákaznický servis však není pouze omezen na B2C podniky. I v B2B byznyse se za každou transakcí skrývá nějaké „C“ – i při kontaktu s velkou korporací je na druhém konci nějaký personalista, manažer nákupu nebo CEO, který se rozhoduje o obchodu i na základě svých emocí. Špičkový zákaznický servis lze nastavit v každé firmě nebo instituci, ať už je jejími klienty jednotlivec, široká veřejnost, jiná firma nebo státní instituce.

V řadě oborů a řadě společností nejvyšší podíl obratu vytváří pravidelní klienti. Zarážející přitom je, že nejvíce pozornosti je obvykle věnováno akvizici nových zákazníků, kteří navíc často v rámci vstupní akce dostanou lepší podmínky než stávající klient. Na stálé zákazníky se až příliš často zapomíná.

 

Fakta

- získat nového zákazníka zabere 5x více úsilí než udržet stávajícího,
- 81 % všech prodejů se uzavře až po 5. kontaktu se zákazníkem, pouze 2 % zákazníků koupí při prvním kontaktu,
- 80 % firem si myslí, že poskytuje špičkové služby, stejný názor však sdílí jen 8 % jejich zákazníků.

Ve zlepšování zákaznického servisu je obrovský potenciál a jen málo firem zatím dokáže své zákazníky pravidelně okouzlit a každý kontakt s nimi proměnit v neobyčejný zážitek, který posílí jejich loajalitu.

Jak můžeme služby polidštit?

Zde je několik příkladů, jak se můžeme zákazníkům více přiblížit:

  • profesionální přátelský kontakt na všech používaných komunikačních kanálech se zákazníkem (osobní kontakt v provozovně, infolinka, e-mail, web, sociální sítě apod.),
  • přátelsky zařízená provozovna (čisto a uklizeno, dekorace a květiny, mísa s bonbony na recepci, kniha návštěv, vždy usměvavý a ochotný personál),
  • používání jmen zákazníků (při osobním styku i v telefonu),
  • znát své zákazníky a jejich preference,
  • slavení výročí a úspěchů zákazníků,
  • vždy individuální kontakt a personifikované zprávy (ne šablony a automatické e-maily),
  • fotky týmu na webu,
  • pořádání společenských nebo vzdělávacích akcí pro zákazníky,
  • velkorysé přijímání reklamací.

Funguje to

Pobočka jedné jazykové školy v Liberci zavedla ve školním roce 2013/14 tři desítky zlepšovacích návrhů týkajících se komunikace se zákazníky, úpravy prostředí, rozšíření služeb a obecného zvýšení zákaznického zážitku. Zároveň došlo ke snížení výdajů na inzerci o polovinu. Při vyhodnocení po 6 měsících byl zaznamenán meziroční nárůst studentů o 75 %, a to i při výrazně omezené inzerci oproti předešlému roku. Spokojení zákazníci se sami stali nejlepší reklamou a přivedli své známé.
Získejte vděčné zákazníky

Až budete příště přemýšlet, jak trumfnout svou konkurenci, zlepšení vlastního zákaznického servisu je určitě tou správnou cestou. Nejen, že se k vám spokojený zákazník opět vrátí, ale ještě vás doporučí svým známým. Pokud nemůžete zákazníka získat nižší cenou nebo vyšší kvalitou, získejte ho svým srdcem.

Autor článku: Mgr. Petr Mečíř, MBA (lektor 1. VOX a.s.)

 

Aktuálně vypsané kurzy lektora:

14. 7. 2016 Jak získat vděčné zákazníky aneb jak nespokojenost klienta obrátit ve svůj prospěch

26. 10. 2016 Špičkový zákaznický servis v praxi – jak získat spokojené klienty

5. 12. 2016
Jak získat vděčné zákazníky aneb jak získat zpět nespokojeného klienta

 

Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.