Seminář: Letní škola marketingu | 1. VOX a.s. – školení, kurzy, semináře

Letní škola marketingu

VOLNÁ MÍSTA

GARANCE KONÁNÍ CYKLU

To nejdůležitější z marketingu v oblíbeném letním cyklu.

Termín: 17. – 18. 7. a 24. – 25. 7. 2018; 9:00–16:00
Místo konání:
SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město
Dopravní spojení: Tramvaje č. 3, 5, 6, 9, 14 a 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) a Dlážděnou ulicí nebo metro C – Hlavní nádraží a přes Vrchlického sady a Jeruzalémskou ulicí.
Další informace: Mapa Ubytování

Přínos / Cíl:

V průběhu seminářů tohoto cyklu se naučíte moderním marketingovým dovednostem: od sestavení marketingové strategie a komunikačního plánu, přes obchodní nabídku, prezentaci, jednání... až po budování vztahů s klienty a posílení značky.


Přednáší:
Ing. Pavlína Jiříková (konzultant v oboru marketingu a inovací)

Program:

1. modul:
17. 7. 2018 • Marketing management v současné době
Role marketingu v moderní firmě • činnosti spojené s marketingovým plánováním • externí a interní analýzy marketingových příležitostí • tvorba marketingových strategií • marketingový a komunikační mix • kontrolní mechanizmy a spolupráce s ostatními odděleními ve firmě • marketingové trendy v současném tržním prostředí.

2. modul:
18. 7. 2018 • Marketingová komunikace a propagace
Umění propagačního psaní • koncepty kreativní reklamy • psaní pro web a online marketing • direct marketing • vytváření pozvánek a letáků • podlinková komunikace a PR • sestavení mediálního plánu • formulování komunikačního briefu • spolupráce s komunikační agenturou.

3. modul:
24. 7. 2018 • B2B marketing
Scénář obchodního jednání • vyjednávání • efektivní písemná nabídka • vytváření obchodní prezentace • prezentace komplexních řešení jednoduchou a přehlednou formou • vedení obchodního semináře.

4. modul:
25. 7. 2018 • Značka, marketingová kultura a nové trendy
Branding a firemní image • archetypy značky a její propojení s marketingovou komunikací • motivace a identifikace týmu se značkou • řízení zákaznické zkušenosti napříč firmou.



Poznámka:

Samozřejmostí je osvědčení, občerstvení a podkladové materiály pro každého účastníka.

Letní škola marketingu je volný cyklus seminářů, které lze absolvovat i samostatně.



Kurzy v tomto cyklu

Zahájení 
24.07.2018B2B marketing a obchodní prezentace
25.07.2018Značka, marketingová kultura a nové trendy

Cenové varianty:
Kód Cena bez DPH Cena s DPH Další informace 
1822310
10 670 Kč
12 911 Kč vč. slevy ve výši 3 690 Kč bez DPH (tj. jeden seminář zdarma) při účasti na celém cyklu
182231A 20 273 Kč 24 530 Kč cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
182231B 28 809 Kč 34 859 Kč cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
182231C 36 278 Kč 43 896 Kč cena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu (každý další účastník má slevu 15% ze základní ceny)
182231F 7 790 Kč 9 426 Kč zvýhodněná cena pro členy registrované v našem Klientském kontě platná na přihlášky došlé od 2.7.2018

Sociální sítě
Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.