Přínos / Cíl: V průběhu semináře se seznámíte s jednotlivými komponenty marketingového plánu, natrénujete určování cílových priorit firmy pro definování správných strategií v krátkodobém či dlouhodobém horizontu. Neboť strategický marketing je nejnáročnější činností marketingového plánování.
Přednáší: Mgr. Leoš Bárta (byznysový stratég, marketingový konzultant, lektor)
Program: • tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu, • strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení, • strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny – rozpracování strategického konceptu do taktického plánu, • vznik a řízení marketingového oddělení.
Poznámka: Seminář je součástí volného cyklu Letní škola marketingu.Obsahem semináře je ucelené téma, lze jej proto absolvovat samostatně. Samozřejmostí je osvědčení, občerstvení a podkladové materiály pro každého účastníka.
Vzdělávací akci si můžete objednat pomocí tohoto odkazu: https://www.vox.cz/lide-a-jejich-rozvoj/seminar-tvorba-a-realizace-marketingovych-strategii-firem-produktu-a-sluzeb-0001.htm |