Přeposlat e-mailem informace o vzdělávací akci:
KONFERENCE EMPLOYER BRANDING EXPERIENCE 2018

Vaše emailová adresa (odesílatel):
Komu (emailová adresa příjemce):
Předmět:
Vzkaz:  




Dobrý den,uživatel s e-mailem '' Vám posílá informaci o vzdělávací akci na VOXu. (https://www.vox.cz)

Vzkaz odesílatele:

Vzdělávací akce:KONFERENCE EMPLOYER BRANDING EXPERIENCE 2018

DRUHÝ ROČNÍK ÚSPĚŠNÉ KONFERENCE – GARANCE KONÁNÍ AKCE

Jak se vybírají a zapojují lidé v korporacích, ve kterých to funguje

Termín:20. 9. 2018; 9:00–17:00
Místo konání:LA FABRIKA – Slévárna, Přístavní 503/22, 170 00 PRAHA 7

Určeno:
Naše akce je pro všechny, kteří chtějí prostřednictvím značky zaměstnavatele budovat lepší firemní kulturu, nabírat do firmy ty nejlepší lidi, zvyšovat jejich míru zapojení a minimalizovat jejich fluktuaci.

Přínos / Cíl:
Letošními řečníky budou lídři z velkých firem, kterým se i v dnešní době daří získávat ty správné lidi, zvyšovat jejich zapojení a snižovat počet těch, kteří odejdou.
Přijďte si pro inspiraci od zkušených lídrů, kteří trpělivou prací krok za krokem budují značku.



Přednáší:
Adam Polášek
(Innogy)

Eliška Novotná
(IKEA)

Gabriela Jakabová
(Kentico)

Hana Štefanová
(Atlas Copco)

Jiří Matějovský
(Decathlon)

Ladislav Onderka
(IKEA)

Marek Premus
(Alza)

Martina Ježková
(Tchibo)

Pavel Puff
(ČEZ)

Pavla Králová
(Atlas Copco)

Petr Hovorka
(BrandBakers)

Zuzana Flašková
(Kentico)

Program:
Zatímco někteří manažeři o budování značky zaměstnavatele jen mluví, naši řečníci vám ukážou, jak to dělají v praxi oni a jaké výsledky to přináší.

Moderátor konference: Petr Hovorka, BrandBakers.

8:00–9:00 • Registrace účastníků

9:00 –9:10 • Úvodní slovo

9:10–9:40 • BUDUJTE ZNAČKY, NE POTĚMKINOVY VESNICE
Jiří Landa, BrandBakers
Za těch šest let v Employer Brandingu jsem viděl a zažil ledacos. Řada věcí se mi nepovedla, něco snad i povedlo. Za největší prohru vždy vnímám spokojení se s pouhým lakováním věcí na růžovo. Prostě když přijdete do firmy, odkud lidi houfně prchají a management nemá chuť něco měnit a vy si říkáte, tak jim alespoň udělejme hezkou kampaň, naše firma to není. V BrandBakers jsme se zařekli, že tohle dělat nebudeme. A zjistili jsme, že v každé firmě se dá něco změnit. Pro nás je Employer Branding o tom, dělat z firem lepší zaměstnavatele. A to nejenom na plakátě.

9:40–10:10 • ZNAČKA ZAMĚSTNAVATELE ZA VŠECHNY PRACHY
Pavel Puff, ČEZ
U úspěšných a velkých firem se očekává, že jsou schopny na podporu svého image vynaložit miliony korun. Rozhoduje však množství utracených peněz o pozitivním vnímání značky zaměstnavatele? Jakou zkušenost jsme za osm let jejího budování získali a co je podle nás tím rozhodujícím faktorem pro dosažení úspěchu?

10:10–10:30 • Přestávka

10:30–11:00 • DOBRÝMI A SPOKOJENÝMI LIDMI VŠE ZAČÍNÁ
Eliška Novotná, Ladislav Onderka, IKEA
Ako buduje vzťahy so zamestnancami jedna z najväčších nábytkárskych firiem s pobočkami v Európe, Ázii, USA i Austrálii? Aká je rola organizačnej kultúry,hodnôta zamestnancov pri budovaní značky zamestnávateľa? Čo v IKEA znamená mať talent a aké ďalšie nástroje IKEA pri budovaní svojej značky využíva?

11:00–11:30 • JAK JSME SE DOSTALI OD WEBU K EMPLOYER BRANDINGU
Gabriela Jakabová, Zuzana Flašková, Kentico
Před dvěma lety jsme se rozhodli, že na náš starý kariérní web se už nedá dívat a potřebujeme zbrusu novou prezentaci. Co ale dál? Otázky se vynořovaly rychlostí blesku. Kdo jsme jako firma? V čem jsme jedineční? Jak o sobě chceme mluvit? Co nabízíme?
Naštěstí jsme potkali Pábení. Společně jsme propluli hlubokými vodami Employer Brandingu bez zbytečného topení. A co víc, my jsme se v něm naučili i sami plavat. Jak to probíhalo, co všechno jsme se naučili a jak s tím dále pracujeme? To všechno vám rády povíme.

11:30–12:00 • Diskuzní panel

12:00–13:00 • Oběd

13:00–13:20 • Zahájení odpoledního programu

13:20–13:50 • NOVÉ MOŽNOSTI, NOVÝ STYL.#innogystyl
Adam Polášek, Innogy
Podělím se s vámi o to, jakou cestou jsme šli a hlavně– jakou cestou jdeme právě teď. S oblibou říkám, že innogy je velká holka a o holky je potřeba řádně pečovat. To platí i v rámci firemní kultury a employer brandu. Pokusím se předat praktické rady a tipy– jak na to jdeme, co vše využíváme a jak hledáme a někdy i nacházíme manévrovací prostor mezi korporátními procesy a změnami, které se následně snažíme přetavit do smysluplných aktivit dovnitř i ven. Zkrátka a dobře, příběh o tom, jak vzniká náš #innogystyl u více než 4.000 zaměstnanců v sedmi společnostech napříč ČR.

13:50–14:20 • JAK SE BUDUJE EMPLOYER BRAND S MINIMÁLNÍMI NÁKLADY?
Marek Premus, Alza
Náš Alza HR tým se soustředí na aktivity, které dokážeme měřit. Nechceme tzv. "vyhazovat peníze z okna" a doufat, že tím zvýšíme povědomí o brandu. Nechceme věřit, že pomocí nějaké kampaně oslovíme ty nejlepší talenty na trhu. Potřebujeme si tím být co nejvíce jisti. Jak se soustředíme na kariérní stránky? Proč řešíme SEO, Google Analytics, A/B testování? Proč chceme všem kandidátům odpovídat maximálně do tří dnů? Jak používáme sociální sítě? Kde budeme za 3 roky? Podívejte se spolu se mnou na konkrétní čísla. Kariérní stránky (UX a Google Analytics). Inzeráty (SEO a A/B testování). Práce s kandidáty (rychlost, kvalita, metriky). Sociální sítě – performance OR branding (jak nim přistupujeme na HR v Alza).

14:20–14:50 • Přestávka

14:50–15:20 • KDYŽ HR RYBY PLAVOU PROTI FULL-TIME PROUDU
Hana Štefanová, Pavla Králová, Atlas Copco
Začali jsme u sebe. Teda spíš začaly. Nejdřív práce, potom dítě. A pak brzy zase práce. Postaru už to ale nešlo. Tak znovu a lépe. Flexibilně. Povíme vám o tom, jak se z náhody může stát užitečný trend pro celou firmu i základ dobré značky zaměstnavatele. Proč částečné úvazky vyžadují plnou dávku důvěry i zodpovědnosti a proč i korporace musí být flexibilní.

15:20–15:50 • DĚLEJ, CO TĚ BAVÍ
Jiří Matějovský, Decathlon
V Decathlonu věříme, že pokud u nás budou pracovat spokojení sportovci, budou své nadšení sdílet se svými zákazníky – sportovci, které to u nás bude bavit a budou se k nám rádi vracet. Toto je jedním z pilířů naší firemní kultury, která již více než 40 let přináší radost ze sportu lidem na celém světě. A ekonomické výsledky? Ty jsou jen nástrojem k rozhodování našich spoluhráčů.

15:50–16:20 • Diskuzní panel

16:20–16:30 • Závěrečné slovo

16:30 – ??:?? • NETWORKING
Všichni účastníci konference



Vzdělávací akci si můžete objednat pomocí tohoto odkazu: https://www.vox.cz/lide-a-jejich-rozvoj/seminar-konference-employer-branding-experience-2018-0001.htm

Cenové varianty
Kód Cena bez DPH Cena s DPH Další informace
18224006 990 Kč8 458 Kč-
182240A13 281 Kč16 070 Kčcena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
182240B18 873 Kč22 836 Kčcena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
182240C23 766 Kč28 757 Kčcena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu





Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.