Určeno: Seminář je určen všem, kteří ve své manažerské profesi čelí obtížným situacím při komunikaci uvnitř i vně firmy.
Přínos / Cíl: Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního nácviku objevíte potenciál dobře položených otázek. Celkově získáte přehled a větší kontrolu nad vámi vedenými rozhovory.
Přednáší: Lenka Jedličková (lektorka, konzultantka)
Program: • techniky vstřícné komunikace jako prevence konfliktu, • postupy kladení otázek a získávání informací při hrozící eskalaci konfliktu, • techniky udržení rámce hovoru i v obtížné a konfliktní situaci, • jak zvládnout osobní útoky a manipulace a přitom udržet obtížnou situaci pod kontrolou, • různé cesty jak argumentovat, vyjednávat a přitom ovládat své emoce, • trénink správně zacílené komunikace a pohotových a citlivých formulací.
Obsah je vždy uzpůsoben konkrétním potřebám účastníků semináře.
Poznámka: Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Vzdělávací akci si můžete objednat pomocí tohoto odkazu: https://www.vox.cz/kurzy-obchodnich-dovednosti-marketingu-a-pr/seminar-prakticka-komunikace-pro-manazery-v-obtiznych-situacich-0006.htm |