Přeposlat e-mailem informace o vzdělávací akci:
Letní škola marketingu

Vaše emailová adresa (odesílatel):
Komu (emailová adresa příjemce):
Předmět:
Vzkaz:  




Dobrý den,uživatel s e-mailem '' Vám posílá informaci o vzdělávací akci na VOXu. (https://www.vox.cz)

Vzkaz odesílatele:

Vzdělávací akce:Letní škola marketingu

• GARANCE KONÁNÍ CYKLU

To nejdůležitější z marketingu – v oblíbeném letním cyklu.

Termín:2., 3., 9., 10. 7. 2019; 9:00–16:00
Místo konání:SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město


Přínos / Cíl:
Pod vedením zkušeného marketéra se přiučíte mnoha marketingovým dovednostem: jak myslet marketingovým způsobem, tvořit vlastní strategii a řídit se jí, jak budovat a zhodnocovat vlastní značku, jak se odlišit od konkurence a získávat a udržovat zákazníky, jak prodávat marketingovým způsobem...a ještě mnohem víc.

Přednáší:
Mgr. Leoš Bárta
(byznysový stratég, marketingový konzultant, lektor)

Program:
1. modul:
2. 7. 2019
MODERNÍ PRINCIPY MARKETINGOVÉHO MYŠLENÍ A ŘÍZENÍ...ČEHOKOLI
Jak myslet marketingovým způsobem – jak se odlišit od konkurence – jak získávat nové zákazníky – jak zhodnocovat stávající klienty a pečovat o ně – jak se měnit v průběhu času – jak se na věc dívat očima zákazníka – jak udělat z firmy marketingově a prozákaznicky orientovanou společnost...lepší než konkurence.

2. modul:
3. 7. 2019
TVORBA A ŘÍZENÍ ZNAČKY SMĚREM K ZÁKAZNÍKŮM I VLASTNÍMU PERSONÁLU
Tvorba značky – oživení již existující značky – značková identita a osobnost – logotyp, logo a značkový slogan – budování hodnoty značky – zavedení značky do vnitřní personální politiky – zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy – dohled nad konzistencí značky –
co-branding aneb kooperace značek

3. modul:
9. 7. 2019
TVORBA A REALIZACE MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ, PRODUKTŮ A SLUŽEB
Tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu – strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení – strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny – rozpracování strategického konceptu do taktického plánu – vznik a řízení marketingového oddělení.

4. modul:
10. 7. 2019
REALIZACE ÚČINNÉ PROPAGACE A KOMUNIKACE, PRÁCE S VEŘEJNÝM MÍNĚNÍM
Tvorba komunikační strategie – definování kreativního konceptu – základy marketingového a reklamního copywritingu – tvorba PR strategií – tvorba krizových komunikačních scénářů – briefing komunikační agentuře – řízení tendrů na komunikační agenturu – spolupráce s agenturou apod.

Poznámka:
Samozřejmostí je osvědčení, občerstvení a podkladové materiály pro každého účastníka.Letní škola marketingu je volný cyklus seminářů, které lze absolvovat i samostatně.

Vzdělávací akci si můžete objednat pomocí tohoto odkazu: https://www.vox.cz/kurzy-obchodnich-dovednosti-marketingu-a-pr/seminar-letni-skola-marketingu-0004.htm

Cenové varianty
Kód Cena bez DPH Cena s DPH Další informace
192234011 690 Kč14 145 Kč-
192234A22 211 Kč26 875 Kčcena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
192234B31 563 Kč38 191 Kčcena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
192234C39 746 Kč48 093 Kčcena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu





Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.