Přeposlat e-mailem informace o vzdělávací akci:
Kurz profesionální zdvořilosti pro pracovníky retailu

Vaše emailová adresa (odesílatel):
Komu (emailová adresa příjemce):
Předmět:
Vzkaz:  




Dobrý den,uživatel s e-mailem '' Vám posílá informaci o vzdělávací akci na VOXu. (https://www.vox.cz)

Vzkaz odesílatele:

Vzdělávací akce:Kurz profesionální zdvořilosti pro pracovníky retailu

Trénink prozákaznického přístupu.
Termín:16. – 17. 7. 2019; 9:00–16:00
Místo konání:SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 - Nové Město


Přínos / Cíl:
V průběhu semináře natrénujete aktivní a přitom zdvořilou komunikaci se zákazníkem. Budete umět prezentovat kvalitu vašeho zboží a profesionálně reagovat na dotazy zákazníka. Natrénujete profesionální a vstřícné řešení různých problematických situací. Odnesete si poznatky, jak vytvářet přátelskou atmosféru, aby se zákazníci do vaší prodejny opakovaně vraceli.

Přednáší:
MgA. Michal Zelenka
(lektor, konzultant)

Ondřej Krym, MBA
(lektor, konzultant, podnikatel)

Program:
• obsluha prodejny – první osoba, která v očích zákazníka reprezentuje celou fimu: první dojem,
• základy komunikace – vhodné uvítací fráze,
• komunikace s různými druhy zákazníků – řešení konfliktů:
– jak předejít nedorozumění a následné frustraci zákazníka,
– umění přesně se zeptat na přání zákazníka (zákazník není specialistou, proto přišel do vašeho obchodu...),
– nejčastější obtížné situace: naštvaný zákazník, prudič...,
– submisivní zákazník (nedokáže přesně vyjádřit, co vlastně chce),
– zákazník vyžadující neustálou pozornost,
– naštvaný zákazník, jehož zloba však nesouvisí s vaším obchodem,
• prevence nejčastějších chyb v komunikaci obsluhy prodejny:
– chyby při reklamacích,
– komunikace obsluhy prodejny mezi sebou (jako by tam zákazník nebyl),
– pomlouvání zaměstnavatele nebo kvality zboží,
– vyřizování osobních hovorů,
– absence rozloučení se zákazníkem.
• jak zákazníkovi nabídnout radu, osobní zkušenost s výrobky,
• jak řešit problémy zákazníka,
• psychohygiena aneb jak si dlouhodobě udržet vstřícný přístup.

Poznámka:
Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Vzdělávací akci si můžete objednat pomocí tohoto odkazu: https://www.vox.cz/kurzy-obchodnich-dovednosti-marketingu-a-pr/seminar-kurz-profesionalni-zdvorilosti-pro-pracovniky-retailu-0002.htm

Cenové varianty
Kód Cena bez DPH Cena s DPH Další informace
19224209 390 Kč11 362 Kč-
192242A17 841 Kč21 588 Kčcena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
192242B25 353 Kč30 677 Kčcena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu
192242C31 926 Kč38 630 Kčcena pro 4 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu





Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.