Určeno: Seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace, především: • manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR, • specialisté marketingu, pracovníci HR oddělení apod., • pracovníci tiskových oddělení, specialisté interní komunikace...
Přínos / Cíl: Dozvíte se, jak účinně "podržet" pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu mediálně nepříjemné události. Seznámíte se s možnými variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace s médii i uvnitř firmy. Naučíte se, jak odolat tlaku, který se v průběhu negativních událostí zákonitě přenáší na celou firmu.
Přednáší: Ing. Hana Hejsková (certifikovaná lektorka, konzultantka komunikačních projektů)
Program: • typy negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat, • jak firemní krizová událost nejčastěji vzniká a komu hrozí, • jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web, • co dělat, když negativní událost opravdu propukne v celé své síle – jak v tu chvíli přemýšlet, co udělat jako první a čeho se držet, • jaká je role zaměstnanců firmy při řešení krizové události, • co se dá z negativní události naučit pro budoucí komunikaci a PR, • firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.
Bonus: Možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.
Poznámka: Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.
Vzdělávací akci si můžete objednat pomocí tohoto odkazu: https://www.vox.cz/komunikacni-a-prezentacni-dovednosti/seminar-krizove-pr-firmy-a-komunikace-s-medii--0002.htm |