Oblasti vzdělávání

Vašim požadavkům dovedeme přizpůsobit veškerá témata, která najdete v naší produktové nabídce na webu.
 
Zároveň již máme bohaté zkušenosti s tématy, která mají užší zaměření a v naší nabídce se nenachází, jak z oblasti hard skills i soft skills. Pro představu uvádíme některé konkrétní případy z obou oblastí:

  HARD SKILLS

  • Zušlechťovací styk v mezinárodním obchodě
  • Zatřiďování majetku a služeb podle statistických klasifikací z pohledu daní
  • Narušení vnitřních kontrolních systémů v účetnictví
  • Efektivní řízení – komplexní ekonomický, finanční a manažerský pohled
  • Deriváty účetnictví podnikatelů, včetně oceňování
  • Analýza výnosnosti, likvidity, aktivity a finanční stability firmy
  • Leasingové operace – účetně, daňově
  • Přeměny v ČR a na Slovensku, problematika přeshraničních fúzí
  • Likvidace obchodních společností a družstev
  • Prevence podvodů a nastavení informačních technologií pro detekci podezřelých obchodů na praktických příkladech
  • Zastupování podle NOZ
  • Věcná práva s důrazem na věcná břemena a jejich zajištění
  • Zákon o obchodních korporacích
  • Právní vztahy banky a klienta
  • Občanský zákoník v daňových souvislostech
  • Opatření v oblasti boje proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a trestně právní souvislosti
  • Směnečné právo, právní, účetní, daňové souvislosti
  • Právní postavení členů orgánů obchodních společností
  • Trestní odpovědnost právnických osob
  • Vyvlastňování pozemků a staveb
  • Analýza řízení rizi
  • Vybrané kapitoly krizového managementu
  • Podvody a finanční kriminalita
  • Riziko měření a rizika
  • Mapování rizik podvodů u podnikatelských subjektů
  • Ochrana osobních údajů
  • a další...

  SOFT SKILLS - český jazyk

  • Strukturované myšlení efektivního manažera
  • Hry pro rozvoj myšlení, paměti a koncentrace
  • Rychlé meditace pro zklidnění těla a mysli
  • Jak více využívat mozek – práce s informacemi, efektivní učení, trénink paměti, myšlenkové mapy, kreativní myšlení
  • Jak více využívat mozek – mindfullness
  • Síla pozitivního myšlení a triky naší mysli
  • Zvládání stresu na pracovišti i v soukromém životě - účinná relaxace, autogenní trénink
  • Zvýšení výkonosti vašeho mozku – brain jogging, pamě» a kreativita
  • Komunikace - naše hry, strategie, taktiky versus potřeby a jejich priority
  • Jak se správně ptát, abychom získali správné odpovědi
  • Náročné komunikační dovednosti
  • Praktická příprava odborné prezentace
  • Krizová komunikace
  • Kreativita v řešení
  • Timing a priority
  • Stimulace kreativního myšlení
  • Vytváření a změna kultury
  • Odhalování a využití lidského potenciálu
  • Péče o duševní zdraví v povolání s vysokou úrovní stresu
  • Jak se bránit neetickým útokům v komunikaci
  • Formy násilí na pracovišti (Mobbing, Bossing, Sexual Harassment)
  • Závislostní chování zaměstnanců
  • Kriminalita na pracovišti
  • Life management – umění organizovat vlastní život (pracovní i soukromý)
  • Metoda energetické psychologie EFT
  • Zvyšování výkonnosti
  • Etiketa a normy v písemném styku – úprava písemností podle normy včetně typografického auditu vybrané směrnice
  • Pravidla společenského chování a etikety
  • Úřední dopisy, obchodní dopisy, problémové oblasti při vytváření písemností
  • Typografický audit
  • Písemná komunikace v praxi – asertivita a empatie v dopisech včetně auditu stylizace vybraných písemností
  • Náborové trendy a talent management v logistice
  • Získávání, rozvoj a udržení talentů ve společnosti
  • Emočně inteligentní organizace a talent management
  • Vliv prodlužování pracovní délky života na práci s talenty
  • Řízení práce na dálku
  • Aspekty práce na dálku a její srovnání s prací v kanceláři
  • Komunikace na dálku a techniky zajištění produktivity práce
  • Ukliďte si - doma, v práci i v hlavě
  • Odmítání - schopnost se vymezit
  • Jak to nepohřbít aneb nejčastější chyby v komunikaci
  • Nervy na pochodu (zvládání emocí)
  • Sociálně - psychologický výcvik, utváření týmu a týmová spolupráce, vedení pracovního týmu
  • Efektivní komunikace a asertivní jednání /výcvik komunikačních dovedností/, zvládání konfliktů
  • Efektivní zvládání stresových situací, autoregulační techniky
  • Media - training, styk s veřejností /P.R./
  • Assessment Centre
  • Extrémní psychická zátěž
  • TQM – Total Quality Management
  • Základní pravidla společenského styku
  • Mezinárodní společenský protokol v obchodní praxi

  SOFT SKILLS – anglický jazyk

  • Solutions, level 1, 2, 3, 4
  • Issue Analysis, level 1, 2, 3, 4
  • Relationships and Collaboration, level 1, 2, 3, 4
  • Leadership skills
  • Effective communication with customers
  • Presentation skills
  • Negotiation skills
  • Specifics of english presentation


Kontaktní formulář
Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.