Školení public relations

Litujeme, kurz se v tomto termínu nekoná, nebo již proběhl. Stejný kurz nemáme momentálně v nabídce. Vyberte si kurz s podobným programem:
Pro další informace nás prosím kontaktujte telefonicky 226 539 670 nebo e-mailem vox@vox-kurzy.cz.
Děkujeme za pochopení.

Kvůli stěhování společnosti H1.cz s.r.o. se tato akce bude konat na adrese: EDU2000, Oldřichova 106/49, Praha 2 - Nusle, 128 00, http://www.edu2000.cz/kontakt.htm.

Termín: 12. 12. 2013, 10:00–17:00
Místo konání:
H1.cz s.r.o., Rosmarine Business Centre, Dělnická 12, 170 00 Praha 7 - Holešovice
Dopravní spojení: Metro C - Nádraží Holešovice, dále autobusem č. 156 do zastávky Osadní a Dělnickou ulicí asi 50 m zpět. Nebo tramvají č. 12 a 14/24 do zastávky Dělnická, dále doprava Dělnickou ulicí cca 250 m. Metro C - Vltavská, dále tramvají 1, 14 a 25 do zastávky Dělnická a Dělnickou ulicí doleva cca 250 m.
Další informace: Mapa

Určeno:

Seminář je určen pro podnikatele, manažery, marketingové specialisty a ty, kteří zajišťují komunikační aktivity společnosti nebo projektu, a to jak s vnější veřejností (zákazníci) i vnitřní veřejností (zaměstnanci), akcionáři nebo investory. Seminář je také vhodný pro toho, kdo koordinuje spolupráci s externími PR agenturami a konzultanty.

Přínos / Cíl:

Na jednodenním školení se seznámíte s podstatou pojmu Public Relations v souvislosti marketingových komunikací s důrazem na přednosti a specifika tohoto souboru komunikačních nástrojů. V praktické části se naučíte využívat nástroje, které jsou vhodné v oblastech B2B i B2C, ale také v komunikaci s vnitřní veřejností.


Přednáší:

Program:

"ZÁKLADNÍ FAKTA O PR: Public Relations (PR) je kontinuální cílevědomá činnost k budování vztahů s veřejností, a to pomocí komunikačních technik a nástrojů. Podstatným prvkem PR je obousměrnost komunikace. Public Relations není výsadou pouze firem, organizací a institucí, ale i jednotlivců, protože pomáhá budovat dobré jméno.
- Vychází vždy z marketingových a komunikačních cílů organizace.
- Vědět co chci říci, jak to říci, komu to říci a kdy to říci.
- PR je kombinací komunikačních nástrojů.
- Východiskem je orientace v médiích ve vztahu k našim cílovým skupinám.

CO SE DOZVÍTE

Teoretická příprava:
Úvod do Public Relations a jeho postavení v rámci marketingových komunikací.
Současné trendy a nástroje PR.
PR na internetu a výhody/nevýhody sociálních sítí.
PR in-house vs. PR s externí agenturou.
Za co si platíme člověka/firmu na PR.

Praktická část:
Jak psát tiskové zprávy, aby je novináři četli.
Krizové PR a jak zvládnout komunikaci v kritické chvíli.
Záludnosti interview s novinářem.
Na co nezapomenout při přípravě tiskové konference.
Jak změřit efektivitu.
Ukázky z praxe aneb tak to má být (inspirativní případové studie).
Ukázky z praxe aneb čeho se vyvarovat (odstrašující případové studie)."



Poznámka:

V ceně kurzu je zahrnuto celodenní občerstvení, oběd, certifikát o absolvovaném kurzu a tištěné studijní materiály. Na závěr školení bude prostor pro Vaše dotazy a společnou diskuzi. Je tedy možné, že konec školení bude o něco později. Ve školící místnosti nejsou k dispozici počítače, protože k samotnému školení nejsou nutné. Ale doporučujeme si jej přinést, abyste si mohli všechny poznatky z kurzu v praxi vyzkoušet případně ihned probrat s lektorem. Připojení je možné přes wi-fi.



Cenové varianty:
Platnost kurzu vypršela!

Sociální sítě
Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.