EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE

Kurz se v tomto termínu nekoná, nebo již proběhl. Přihlásit se můžete na některý z dalších termínů:
Pro další informace nás prosím kontaktujte telefonicky 226 539 670 nebo e-mailem vox@vox-kurzy.cz.
Děkujeme za pochopení.
Zvýhodnění pro klienty
Termín: 28. – 29. 11. 2013, 09:00–16:00
Místo konání:
K CENTRUM, Senovážné náměstí 23, 110 00 Praha 1
Dopravní spojení: Tramvaje č. 3, 9, 14, 24 do zastávky Jindřišská nebo metro A – Můstek (výstup do středu Václavského náměstí) a Jindřišskou ulicí nebo metro B – Náměstí Republiky (výstup k Masarykovu nádraží) nebo metro C – Hlavní nádraží.
Další informace: Mapa

Přínos / Cíl:

Prostřednictvím tréninkových metod účastníci získají potřebné komunikační a asertivní dovednosti. Účastníci budou vedeni k rozvíjení komunikace jako klíčového faktoru chování a jednání při profesním kontaktu vně i uvnitř firmy. Osvojí si konstruktivní postoje i v konfliktních situacích. Osvojí si asertivní techniky, práva a pravidla a naučí se diagnostikovat situace, ve kterých mají tendenci k agresivitě či pasivitě. Zjisí, jakému typu manipulace nejsnáze podléhají. Lektorka – psycholožka zanalyzuje možnosti a potenciál každého účastníka jednat novými přiměřenými způsoby, v nichž se budou cítit lépe a sebevědoměji.


Přednáší:
Mgr. Jana Wiesner (psycholožka, vysokoškolská pedagožka, poradkyně LARRA CZ s.r.o.)

Program:

Základy neverbální a verbální komunikace: První dojem, účinek mimiky, gest, vzdálenosti, správná interpretace signálů řeči těla druhých • komunikace a fyzický kontakt – odstranění negativních faktorů v neverbální oblasti (projevy nervozity atd.) • přesilové a antimanipulační taktiky neverbální komunikace – praktický trénink.
Vlastní komunikační styl účastníka: Chybné slovní návyky • efektivní slovní formulace (odbourání slovního „salátu“), ucelená sdělení a pozitivní vyjadřování • překážky a pravidla efektivního naslouchání • techniky kladení otázek.
Trénink úspěšné sebeprezentace a rétorické pohotovosti.
Dovednosti asertivního jednání: Diagnostika vlastního stylu v zátěžových situacích • testy asertivity • asertivní práva • techniky, principy •3 typy chování • přiměřené sebeprosazení • asertivní kritika a pochvala, dovednost odmítání.
Komunikace a řešení konfliktů: Konstruktivní komunikace v konfliktních a vypjatých situacích • strategie zvládání konfliktu. Komunikace ve vedoucím postavení • typologie konfliktních jedinců • sebevědomá prezentace jako cesta z bludného komunikačního kruhu. Nácvik řešení konfliktů prostřednictvím modelových situací.
Typologie manipulátorů a antimanipulační techniky.
Diagnostika vlastního osobnostního profilu.



Poznámka:

Každý účastník obdrží na konci kurzu OSVĚDČENÍ o jeho absolvování.



Cenové varianty:
Platnost kurzu vypršela!

Sociální sítě
Kontakt
1. VOX a.s., Senovážné náměstí 978/23, 110 00 Praha 1,
telefon: 226 539 670, 777 741 777, e-mail: vox@vox-kurzy.cz
Rychlá navigace
Zobrazit mobilní verzi
Všechna práva vyhrazena 1. VOX a.s.